Jotenkin niin tyhjä olo,
Osastolle torstaina, pelottaa. Se ei ole minun paikkani.
Psykiatrilta sain juuri mailin.
Haluaisin oksentaa, mutta en ole edes syönyt tai ahminut mitään ja kaikki mitä olen on tullut ulostuslääkkeiden takia pois.
Kalorit,laihduttaminen ja vähäinen syöminen mielessä.
MIksi en pääse tästä pois, miksi kukaan ei tajua että olen umpikujassa?
Toinen käteni on kipeä, uusi viiltojälkiä. Rasvasin ne mutta osasta tuli liian syviä, en tiedä, pelottaa.
Olen pään sisällä niin yksin, miksi kukaan ei pääse sinne?
Haluan vain olla laiha, anorektisen laiha.
Ihannoin sitä laihuutta, ja niitä luita. Haluan. Olen vain niin iso ja läski.
Miksi kukaan muu ei näe sitä kuin minä, tai sitten ne valehtelevat minulle.
Valehtelevat!!
Kohta on yö.